22 września upłynął rok od pierwszego kliknięcia na blogu. Dziękuję wszystkim autorom, którzy poświęcili swój czas na przygotowanie wpisów, a także Czytelnikom – których komentarze i uwagi sprawiają, że po roku nadal nie słabnie nasz zapał:)
W sieci regularnie pojawiają się doniesienia o znikających z Facebooka fan page’ach. Ostatnio moją uwagę zwróciło usunięcie typowo zabawowych fan-page’ów, ale problem ten może dotknąć w zasadzie każdego użytkownika, także oficjalnej strony na Facebooku firmy, prowadzonej w ramach marketingu społecznościowego, w której powstanie i prowadzenie inwestowane są spore środki.
Prawdziwy problem pojawia się, gdy firma skupiła się na budowie fan page'a zaniedbując swoja stronę internetową, bo w takim przypadku odtworzenie utraconych treści może zająć sporo czasu.
Czy można coś zrobić, aby ograniczyć ryzyko usunięcia konta?
Zwięźle i praktycznie o nowych technologiach oraz prawie własności intelektualnej i jego zastosowaniu w sieci.
BLOG ARCHIWALNY